PÉnzügy, számvitel

Pontos és átlátható pénzügyi adminisztráció

A Nuvolar Business ERP pénzügyi és számviteli modulja biztosítja a vállalkozás pénzügyi folyamatai feletti teljes kontrollt, támogatva az átlátható számlakezelést, a követelésmenedzsmentet és a könyvelési feladatokat. A rendszer automatizált funkciói csökkentik az adminisztrációs terheket, miközben biztosítják a jogszabályi megfelelést és az adatok pontos nyilvántartását.

FŐ FUNKCIÓK

Vevői és szállító számlák kezelése, nyilvántartása

A számlák automatikus rögzítése, nyomon követése és kezelése, amely segíti a pénzügyi átláthatóságot és a pontos könyvelést.

Folyószámla
kezelés

Az ügyfelek és szállítók folyószámláinak egyensúlyának nyilvántartása, amely biztosítja a pontos pénzügyi kimutatásokat.

Banki tranzakciók kezelése

A beérkező és kimenő utalások automatikus feldolgozása és a banki kivonatok integrálása a könyvelési rendszerbe.

Pénztárak, pénztárbizonylatok kezelése

A készpénzes tranzakciók és pénztárbizonylatok pontos nyilvántartása és kezelése, amely biztosítja a naprakész készpénzállomány figyelemmel kísérését.

Követelés
kezelés

A lejárt és esedékes követelések automatikus nyomon követése, amely segíti a hatékony pénzügyi menedzsmentet és a kintlévőségek minimalizálását.

Paraméterezhető főkönyv, számlatükör

Egyedi vállalati igényekre szabható főkönyvi struktúra, amely biztosítja az átlátható és jogszabályoknak megfelelő könyvelést.

Bevallások létrehozása, kezelése, feladása

A rendszer segít az adóbevallások elkészítésében, az adatok rendszerezésében és a határidők betartásában, csökkentve az adminisztrációs terheket.

Riportok, lekérdezések, kimutatások kezelése

Részletes pénzügyi kimutatások, egyedi lekérdezések és vizuális riportok, amelyek támogatják a pénzügyi döntéshozatalt.

KIEGÉSZÍTŐ MODULOK

NAV
online

Az adatszolgáltatás automatikus beküldése a NAV rendszerébe, biztosítva a folyamatos megfelelést a jogszabályoknak.

Banki
terminál

Integrált bankkártya-elfogadás és terminálkezelés a gyors és pontos pénzügyi tranzakciókhoz.

Tárgyi eszköz
nyilvántartás

A vállalkozás eszközeinek nyomon követése, értékcsökkenési számítások és leírások kezelése.

Főkönyvi
könyvelés

Az összes pénzügyi és számviteli művelet teljes körű főkönyvi könyvelése, amely biztosítja a pontos és naprakész pénzügyi nyilvántartást.