ELEKTRONIKUS IRATKEZELÉS

Átlátható és biztonságos dokumentumkezelés

A Nuvolar Business DMS modul egy teljes körű elektronikus iratkezelési rendszer, amely segíti a vállalkozásokat dokumentumaik digitális nyilvántartásában, rendszerezésében és gyors visszakeresésében. A rendszer automatizálja az érkeztetést, iktatást és digitalizálást, így a papíralapú és elektronikus iratok egyaránt könnyen kezelhetővé válnak. A modul minden munkatárs számára elérhető, aki dokumentumokkal dolgozik, és lehetővé teszi azok ügyekhez, projektekhez vagy üzleti tranzakciókhoz rendelését. A keresési funkciók és kategorizálási lehetőségek biztosítják, hogy a fontos dokumentumokat mindig gyorsan és egyszerűen meg lehessen találni.

FŐ FUNKCIÓK

Dokumentumtár és
digitális archívum

A dokumentumok kereshető, szűrhető és rendszerezhető formában kerülnek tárolásra a rendszerben. Az iratok egységes formátumban (PDF) elérhetők és biztonságosan archiválhatók.

Érkeztetés, iktatás, digitalizálás

A dokumentumok érkeztetése és iktatása egyszerűen kezelhető, akár manuálisan, akár automatikusan. A papíralapú dokumentumok szkennelése és digitalizálása is megvalósítható, így a vállalat iratkezelése teljesen digitális alapon működhet.

Dokumentum-típusok és címkék kezelése

A dokumentumokat kategóriákba és címkékkel ellátva lehet rendszerezni, megkönnyítve ezzel az ügyekhez, projektekhez vagy feladatokhoz kapcsolódó iratok visszakeresését és kezelését.

Keresés a dokumentumok leíró adataiban és tartalmában

A rendszer lehetőséget biztosít az iratok tartalmi keresésére, így nemcsak az alapadatok, hanem a dokumentumok teljes szövege is átvizsgálható.

Dokumentumok összerendelése

Az ügyfélhez, projekthez vagy üzleti tranzakcióhoz kapcsolódó dokumentumok automatikusan vagy manuálisan összekapcsolhatók, így minden releváns irat egy helyen érhető el.

HOGYAN SEGÍTI A VÁLLALKOZÁSokaT?

Gyorsabb és
átláthatóbb

Az összes dokumentum digitálisan elérhető és visszakereshető.

Kevesebb
PAPÍR

Az automatizált iktatás és digitalizálás csökkenti az iratkezeléssel töltött időt.

Biztonságos
dokumentumkezelés

A jogosultságkezelés és a digitális archívum garantálja az érzékeny adatok védelmét.

Hatékonyabb
munkafolyamatok

Az automatizált dokumentumkezelés segíti a vállalat adminisztratív működését, csökkentve a manuális beavatkozás szükségességét.