A Nuvolar Business DMS modul egy teljes körű elektronikus iratkezelési rendszer, amely segíti a vállalkozásokat dokumentumaik digitális nyilvántartásában, rendszerezésében és gyors visszakeresésében. A rendszer automatizálja az érkeztetést, iktatást és digitalizálást, így a papíralapú és elektronikus iratok egyaránt könnyen kezelhetővé válnak. A modul minden munkatárs számára elérhető, aki dokumentumokkal dolgozik, és lehetővé teszi azok ügyekhez, projektekhez vagy üzleti tranzakciókhoz rendelését. A keresési funkciók és kategorizálási lehetőségek biztosítják, hogy a fontos dokumentumokat mindig gyorsan és egyszerűen meg lehessen találni.
A dokumentumok kereshető, szűrhető és rendszerezhető formában kerülnek tárolásra a rendszerben. Az iratok egységes formátumban (PDF) elérhetők és biztonságosan archiválhatók.
A dokumentumok érkeztetése és iktatása egyszerűen kezelhető, akár manuálisan, akár automatikusan. A papíralapú dokumentumok szkennelése és digitalizálása is megvalósítható, így a vállalat iratkezelése teljesen digitális alapon működhet.
A dokumentumokat kategóriákba és címkékkel ellátva lehet rendszerezni, megkönnyítve ezzel az ügyekhez, projektekhez vagy feladatokhoz kapcsolódó iratok visszakeresését és kezelését.
A rendszer lehetőséget biztosít az iratok tartalmi keresésére, így nemcsak az alapadatok, hanem a dokumentumok teljes szövege is átvizsgálható.
Az ügyfélhez, projekthez vagy üzleti tranzakcióhoz kapcsolódó dokumentumok automatikusan vagy manuálisan összekapcsolhatók, így minden releváns irat egy helyen érhető el.
Az összes dokumentum digitálisan elérhető és visszakereshető.
Az automatizált iktatás és digitalizálás csökkenti az iratkezeléssel töltött időt.
A jogosultságkezelés és a digitális archívum garantálja az érzékeny adatok védelmét.
Az automatizált dokumentumkezelés segíti a vállalat adminisztratív működését, csökkentve a manuális beavatkozás szükségességét.