BESZERZÉS, LOGISZTIKA

Pontos készletkezelés és hatékony beszerzés

A Nuvolar Business ERP beszerzési és logisztikai modulja átlátható és automatizált készletkezelést biztosít, így a vállalkozások mindig pontos képet kapnak raktárkészletükről és beszerzési folyamataikról. A rendszer támogatja a készletmozgások nyomon követését, a különböző telephelyek közötti áruáramlást, valamint segíti a logisztikai műveletek optimalizálását.

FŐ FUNKCIÓK

Raktárak, telephelyek nyilvántartása, paraméterezése

Több raktár és telephely egyidejű kezelése, különböző paraméterezési lehetőségekkel a hatékony készletelosztás érdekében.

Szabad készlet, foglalt készlet, úton lévő készlet nyilvántartása

A készletmozgások pontos követése számbeli és értékbeli bontásban, hogy mindig naprakész információ álljon rendelkezésre.

Beszerzések kezelése, nyomon követése

A teljes beszerzési folyamat lefedése az ajánlatkéréstől a rendelés teljesítéséig, segítve az optimális készletszint fenntartását.

Készletmozgások kezelése, nyomon követése

A raktárba érkező és onnan kimenő áruk pontos nyilvántartása, minimalizálva a hibalehetőségeket és az eltéréseket.

Készletbizonylatok, szállítólevelek kiállítása, kezelése

Automatikusan generált készlet- és szállítmánykísérő dokumentumok, amelyek biztosítják a gyors és precíz adminisztrációt.

KIEGÉSZÍTŐ MODULOK

Jövedéki
modul

Segíti a jövedéki termékek nyilvántartását és a törvényi előírásoknak való megfelelést.

Mobil raktári alkalmazás

Lehetővé teszi a raktári műveletek valós idejű követését mobil eszközökről, így gyorsítva a munkafolyamatokat.

Track & Trace
modul

Nyomon követhetővé teszi az áruk mozgását az ellátási lánc teljes hosszában, biztosítva a teljes transzparenciát

ADR
modul

A veszélyes áruk kezelésére és szállítására specializált megoldás, amely támogatja a biztonsági és jogszabályi előírások betartását.